Письмові роботи присилайте кожного дня на електронну пошту filenko0310@gmail.com або у вайбер +380950470922.
Бажаю всім гарного дня та міцного здоров'я!
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 31 травня. Я рада вас вітати.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 30 травня. Я рада вас вітати.
ЯДС
Тема: Наші завдання на літо.
Правила безпечного відпочинку влітку.
Перегляньте відео і
виконайте запропоновані завдання
Виконати тестове завдання
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 27 травня. Я рада вас вітати.
Математика
Виконати тестове завдання
ЯДС
Тема:
Які наші завдання на літо. Літні
свята.
Тема уроку: Розповідь за сюжетним малюнком і опорними словами. «Подорож у Карпати»
Гори Карпати –
Вічно зелені
В хвої смерек і ялиць,
Ехо трембіти,
Повняться жмені
Сонцем налитих суниць.
Перегляд відео "Карпатська Легенда"
Дякую за роботу. Ви молодці.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 26 травня. Я рада вас вітати.
Перегляд відео " Подорож Україною"
https://www.youtube.com/watch?v=I8PN66_VXls
Математика
Тема:
Повторення вивченого.
Математичний диктант
✵ Добуток чисел 3 і 4 зменшити на 6.
✵ Суму чисел 11 і 7 поділити на 2.
✵ Різницю чисел 20 і 18 помножити на 7.
✵ Частку чисел 12 і 2 збільшити на 5.
✵ Різницю чисел 16 і 4 поділити на 2.
Усне розв'язування задач
1) У трьох відрах знаходиться 21 л води, в кожному відрі — порівну. Скільки літрів води знаходиться в одному відрі?
2) З кошику яблука поклали на 6 тарілок, по 2 яблука на кожну. У кошику залишилося ще 5 яблук. Скільки яблук було в кошику?
Задача.
У мами було 30 грн. Вона купила два букети троянд по 6 грн. Скільки грошей залишилося у мами?
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 25 травня. Я рада вас вітати.
Укр.мова
Тема:
Діагностична робота.
Ввімкніть аудіозапис, пишіть диктант.
https://www.youtube.com/watch?v=KDqph23yEJY
(диктант сфотографувати і відправити у Вайбері, )
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 24 травня. Я рада вас вітати.
Читання
Тема: Чарівний світ природи. А. Волкова
«
Рекомендуємо познайомитися».
Читати текст – сторінка 143,за
Тема:
Які наші завдання на літо. Правила
безпечного відпочинку.
Перегляньте відео і
виконайте запропоновані завдання
Математика
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 23 травня. Я рада вас вітати.
Читання
Тема: У гості до ягідки. Б. Вовк « З днем народження, Ягідко!»
Читати текст – сторінка 142-143, відповідати на запитання.
Укр.мова
Заповни таблицю словами відповідних частин мови
|
Математика
Тема: Повторення
вивченого
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ !
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 20 травня. Я рада вас вітати.
ЯДС
ТЕМА: Чому природа потребує охорони. Заповідники.
Читання
Тема: Звуки природи. Н. Бічуя «Зелений скрипаль»
Читати- сторінка 140-141, відповідати на запитання.
Математика
Тема:
Складання і розв’язування задач.
Перевірка вивченого з теми "Календар. Годинник" (виконати тестове завдання)
https://naurok.com.ua/test/kalendar-godinnik-192805.html
Працюємо у зошиті.
20 травня
Класна робота
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 19 травня. Я рада вас вітати.
Математика
Тема:
Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач.
https://naurok.com.ua/test/chas-odinici-vimiryuvannya-chasu-373868.html
Номер 999 сторінка 159- розглянь календар, дай відповіді на запитання.
Номер
1000 сторінка 160- дай відповіді на запитання.
Працюємо у зошиті.
19 травня
Класна робота
Номер
1001 сторінка 160- розв’яжи задачу.
ЯДС
ТЕМА:
Чому природа потребує охорони. Червона книга України.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 18 травня. Я рада вас вітати.
Тема: Літо прийшло. Ю.Старостенко « Доброго ранку всім!»
Сторінка
139-140- читати, відповідати на запитання.
Тема: Діагностична робота. Підсумкова робота
Виконати тестове завдання
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 17 травня. Я рада вас вітати.
Тема: Позакласне читання. Газета –наш добрий помічник і мудрий порадник.
- Що зображено на фото ?
- Які дитячі газети ти знаєш ще?
- Які дитячі газети приносить у твій дім листоноша? Чи є такі на фото?
- Чи виписує твоя родина газети для дорослих? Які? Чи є в них сторінка для дітей? Яка її назва?
- Як ти думаєш, що може повідомляти кожна з газет, зображених н фото?
- Чим зацікавив тебе текст?
- Ти можеш пояснити , звідки прийшла газета?
Укр.мова
Тема:
Повторення вивченого. Частини мови.
Вправа 10 сторінка 138- добрати та записати ознаки до
предмета.
Вправа 11 сторінка 138- списати текст, підкреслити слова,
якими описана рибка.
Математика
Тема: Одиниці вимірювання. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником.
Номер
994 сторінка158- розглянути малюнки і дати відповіді на запитання.
Працюємо у зошиті.
17 травня
Класна робота
Номер
995 сторінка159- порівняти іменовані числа.
Номер
996 сторінка159- записати відповіді у зошит.
Номер
997 сторінка159- записати відповіді у зошит.
Номер
998 сторінка159- відновити рівності.
ЯДС
Тема: Які
турботи у тварин улітку
Перегляньте відео і
виконайте запропоновані завдання
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 16 травня. Я рада вас вітати.
Тема: Усе починається з мами. М. Понамаренко «Якщо говорити між нами», С. Андрійович «Маму потрібно не
тільки любити».
Сторінка
134- за
Укр. мова
Тема:Повторення
вивченого з теми «Речення».
ДАВАЙТЕ пригадаємо правила.
Працюємо у зошиті.
16 травня
Класна робота
Вправа 6 сторінка 137- виписати
останній абзац з твору, підкреслити слова, які відповідають на питання що
робив?.
Вправа 7 сторінка 137- прочитати та пояснити прислів’я, виписати одне ( на
вибір) прислів’я, яке містить службове слово.
Вправа 8 сторінка 137- у розповідному реченні встановити зв'язок слів за
допомогою питань.
Творче завдання- прочитай, поділи текст на речення. Запиши, постав розділові знаки.
Номер 990 сторінка 158- самостійно розв’язати приклади.
Номер 991 сторінка 158- знайти невідоме ділене, невідомий дільник.
Номер 992 сторінка 158- відновити рівності.
Номер 993 сторінка 158- самостійна робота, розв’язати приклади.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 13 травня. Я рада вас вітати.
Математика
Тема: Повторення випадків множення.
Працюємо у зошиті.
13 травня
Класна робота
Номер 987 сторінка 157- розв’язати самостійно приклади
Номер 988 сторінка 158 -знайти невідомий множник.
Номер 989 сторінка 158- відновити рівності.
Номер 990 сторінка 158- - розв’язати самостійно приклади
ЯДС
ТЕМА: З якої ягоди намисто. Їстівні та отруйні ягоди. Отруйні речовини.
Перегляньте відео і
виконайте запропоновані завдання
Укр. мова
Тема:Повторення вивченого з теми «Текст».
Перегляньте відео і
виконайте запропоновані завдання
Працюємо у зошиті.
13 травня
Класна робота
Дякую за роботу. Ви молодці.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 12 травня. Я рада вас вітати.
Перегляньте відео і
виконайте запропоновані завдання
Математика
Тема: Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Працюємо у зошиті.
12 травня
Класна робота
Номер 982 сторінка 157- розв’язати самостійно приклади.
Номер 983 сторінка 157-знайти невідомий доданок.
Номер 984 сторінка 157- відновити рівності.
Номер 985 сторінка 157- знайти невідоме зменшуване, невідомий від’ємник.
Номер 986 сторінка 157- відновити рівності.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 11 травня. Я рада вас вітати.
Читання
Тема: Жартівлива пропозиція. О.Сенатович
«
Поміняймося місцями»
Сторінка
133-134- читати, відповідати на запитання.
Укр. мова
Тема:
Розвиток зв’язного мовлення. Тема, заголовок, основна думка.
Перегляньте відео і
виконайте запропоновані завдання
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 10 травня. Я рада вас вітати.
Читання
Тема: Найрідніша в світі –мама. О.Дерманський
« Теплий віршик для мам».
Сторінка
132- читати віршик, відповідати на запитання.
Укр.мова
Тема: Засоби
зв’язку речень у тексті.
Працюємо у зошиті.
10 травня
Класна робота
Вправа 5 сторінка 128- виконати усно. Вставити
пропущені слова, скористайся словами для довідки. Прочитай новоутворений текст.
Вправа
6 сторінка 128- склади т текст-
розповідь за планом та опорними словами. Скористайся словами для довідки. Запиши відповідь на
останнє речення. Пам’ятай про засоби зв’язку
речень у тексті.
Математика
Тема: Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника
Працюємо у зошиті.
10 травня
Класна робота
Номер
973 сторінка 156- записати вирази й обчислити їх значення.
Номер
974 сторінка 156- знайти значення виразу.
Номер
976 сторінка 156- скласти задачу та розв’язати її.
Номер
978 сторінка 156- побудуй прямокутник.
ЯДС
Тема: Чи
є у підземелля таємниці.
Перегляньте відео і виконайте запропоновані завдання
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 9 травня. Я рада вас вітати.
Тема: Великодні ігри. М. Хоросницька « Великодня ігра». Створення словесної картини до
вірша. Складання інструкції до проведеної ігри.
Сторінка
131- читати, відповідати на запитання. Скласти інструкцію- правила проведення
великодньої гри.
Укр.мова
Тема: Засоби
зв’язку речень у тексті.
Працюємо у зошиті.
9 травня
Класна робота
Вправа
1 сторінка 126- прочитати текст, списати його, підкреслити слова, що вжиті в
тексті замість слова Катруся.
Вправа
2 сторінка126- прочитати текст, виписати з тексту слова, які використані для того, щоб не повторювати слово мама.
Вправа
3 сторінка126- прочитати текст, вставити пропущені слова. Скористайся словами
для довідки. ( Усно).
Прочитай
уважно правило та спробуй його запам’ятати.
Вправа
4 сторінка 127- виконай самостійно. Спиши
текст, підкресли слова, які вжиті замість слова чорнобривці.
Математика
Тема: Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.
Працюємо у зошиті.
9 травня
Класна робота
Номер
961 сторінка 154- записати вирази, обчислити їх значення.
Номер 962
сторінка 154- розглянути, як виконували обчислення і прочитати пояснення.
Номер
963 сторінка 155- розглянути, як виконували обчислення і прочитати пояснення. Запам’ятати
правило.
Номер
964 сторінка 155- розв’язати приклади.
Номер
966 сторінка 155 – виконати дії з іменованими
числами.
Номер
967 сторінка 155- розв’язати задачу.
Номер
970 сторінка 155- обчислити периметр прямокутника. Усно.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 5 травня. Я рада вас вітати.
ЯДС
Тема: Які бувають
форми земної поверхні.
Перегляньте відео і виконайте запропоновані завдання
Читання
Тема:Як Великдень надворі, то й писанки на столі.
Д. Чередниченко «
Писанка», Н. Гуменюк « Писанка».
Сторінка
130-читати, відповідати на запитання.
Укр. мова.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
5 травня
Класна робота
Вправа 7 сторінка
124- прочитати текст, виписати з тексту опис горобця.
Математика
Тема: Ділення числа
0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення
периметра квадрата. Розв’язування задач.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
5 травня
Класна робота
Перегляньте відео і виконайте запропоновані завдання з відео
Номер 959 сторінка
154- виконати самостійно.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 4 травня. Я рада вас вітати.
Читання
Тема: Радість Великодня.
«Свято Пасхи
недалечко» Н. Куфко.
К Перелісна «Христос
Воскрес!»
Сторінка 129-130,
читати, відповідати на запитання.
Укр. мова.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
4 травня
Класна робота
Придумайте й запишіть текст про папуг.
Вправа 2 сторінка 118-
списати останнє речення. Пригадайте, яке речення за метою висловлювання та
інтонацією.
Вправа 3 сторінка 119 – списати.
Математика
Тема: Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення значень буквених виразів. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
4 травня
Класна робота
Перегляньте відео і виконайте запропоновані завдання з відео
Номер 950 сторінка 153- виконати самостійно.
Дякую за роботу! Ви молодці!
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 29 квітня. Я рада вас вітати.
ЯДС
Тема: Яка шана книжкам.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Математика
Тема: Множення з числами 1 і 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника.
Працюємо у зошиті.
29 квітня
Класна робота
Номер 934 сторінка
151- заміни множення додаванням. Обчислити.
Попрацюйте над
новою темою.( відеоматеріал)
Номер 937 сторінка
151- обчислити, спираючись на правило.
Номер 938 сторінка
151- обчислити.
Номер 939 сторінка
151- обчислити периметр прямокутника.
Читання
Тема: Цікавий світ
птахів. В. Приходько «Пташина лазня»
Читати сторінка 116-117, відповідати на запитання.
Дякую за роботу. Ви молодці.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 28 квітня. Я рада вас вітати.
ЯДС
Тема: Літні місяці.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Читати в
підручнику, сторінка 101-102
Математика
Тема: Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
28 квітня
Класна робота
Письмово виконати номер 929, 930,932, 933.
Мистецтво
Тема: Ритми життя в мистецтві.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Створити закладку для книжки.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 27 квітня. Я рада вас вітати.
Тема: М. Чумарна « Наші дерева»
Читати, сторінка 116, за
Укр. мова.
1. Речення –
це…
А) слова, пов’язані за змістом, які виражають закінчену думку;
Б) одне слово або декілька слів, не пов’язані між собою;
В) зв’язне
висловлювання з кількох речень, об’єднаних між собою спільною думкою.
2. Скільки
слів може бути в реченні?
А) одне;
Б) чотири;
В) одне або декілька слів, що пов’язані між собою
спільною думкою.
3. Якому
реченню відповідає ця схема: |____ _____
_____.
А) Осінь ходить по садку.
Б) Діти співають пісню.
В) Оля нагодувала курчат та каченят.
4. Скільки
речень у тексті?
Прийшла осінь ми пішли по гриби ось на галявині сироїжки,
грузді, підберезники ми назбирали повні кошики.
А) п’ять;
Б) чотири;
В) три.
5. Які
розділові знаки ставлять у кінці речень?
А) крапка, кома;
Б) знак оклику, знак питання;
В) крапка, знак оклику, знак питання.
6. З якої
букви починаємо писати речення?
А) з великої;
Б) з букви А;
В) з малої.
7. Вкажи
рядок , у якому є речення:
А) осінь, листя, падає.
Б) Восени падає листя з дерев.
В) Зима – чудова пора! Багато снігу. Діти
ліплять снігову бабу.
8. Якими
бувають види речень за метою висловлювання?
А) розповідне,
спонукальне, питальне;
Б) опис, розповідь,
міркування;
В) окличне, неокличне.
9. Знайди спонукальне речення
А) Навесні в парку
дуже гарно!
Б) Діти, зробімо зарядку!
В) Де відбудеться свято?
10. З яких слів починаються питальні речення?
А) співаю, танцюємо,
літають…;
Б) синій, висока, цікаве…;
В) що, хто, куди, навіщо,
які, де, коли…
11. Яка схема відповідає цьому реченню: «У мого друга Сашка новий
велосипед».
А) |____ __
_____ _____!
Б) |__ _____ _____
_____ _____ _____.
В) |__ _____ __
_____ _____.
12. Визнач вид речення за метою висловлювання: « Овочі та фрукти дуже
корисні для здоров’я».
А) питальне;
Б) спонукальне;
В) розповідне.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 26 квітня. Я рада вас вітати.
Тема: Як виник папір. П. Утевська « Син рослинного світу». Читати сторінка 114-115, відповідати на запитання.
Укр. мова.
Працюємо у зошиті.
26 квітня
Класна робота
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Записати розповідь, 4-5 речень.
Мактематика
Тема: Складання за
схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розвязування задач.
Робота з діаграмою.
Номер 917 сторінка
148- скласти таблицю множення та ділення на 9, записати в зошит.
Номер 918 сторінка
148- обчислити.
Номер 920 сторінка
148- розв’язати задачу, скориставшись коротким записом.
Номер 922 сторінка
149- розглянути діаграму та дати відповіді на запитання. Усно.
Номер 923 сторінка
149- розв’язати самостійно.
ЯДС
Тема: З чого починається літо?
Читати , сторінка 96-101
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 25 квітня. Я рада вас вітати.
Тема: Любіть і бережіть природу свого краю! В. Чухліб «Лісова дивина»
Сторінка 113, за
Укр.мова
Тема: Зв'язок слів
у реченні.
Працюємо у зошиті.
25 квітня
Класна робота
Вправа 1 сторінка
107- скласти і записати речення.
Вправа 1 сторінка
107-записати перше речення, встановити
зв'язок слів за допомогою
питань. Записати слова парами за зразком.
Вправа 108- прочитати правило, розглянути
таблицю.
Вправа 5 сторінка
108- скласти речення за схемами, записати одне речення( на вибір). підкреслити
головні слова.
Математика
Тема: Робота
узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.
Працюємо у зошиті.
25 квітня
Класна робота
Номер 908 сторінка
146- записати вирази, обчисли їх.
Номер 909 сторінка
147- розглянути таблицю, виконати завдання усно.
Номер 910 сторінка
147- обчислити.
Номер 911 сторінка
147- відновити рівності.
Номер 912 сторінка
147- розв’язати задачу.
Номер 914 сторінка
148- розв’язати самостійно.
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 22 квітня. Я рада вас вітати.
ЯДС
Тема: Узагальнення та систематизація знань учнів.
1. Відгадайте назви місяців і впишіть ці назви у речення.
____________ - місяць мости поломить,
Весняну
пісню річка задзвонить.
Квітами
_____________ всіх привітає,
Усі
садочки порозквітає.
*конвалія
*підсніжник
*пролісок
*чорнобривці
*сон
– трава
3.Встанови відповідність. З'єднай лініями.
Перелітні
птахи▪ ▪жайворонок
▪горобець
▪шпак
Осілі
птахи▪
▪грак
___________________
___________________
___________________
___________________
Ο
Підрізають плодові дерева.
Ο
Білять вапном стовбури дерев.
Ο
Збирають плоди.
б) Які роботи виконують люди у парках (скверах) навесні?
Познач правильні відповіді.
Ο
Висаджують дерева, квіти.
Ο
Розбивають, перекопують клумби.
Ο
Збирають насіння квітів.
в) Які роботи виконують люди на полях (городах) навесні?
Познач правильні відповіді.
Ο
Висаджують розсаду.
Ο
Орють землю, сіють зернові культури.
Ο
Збирають урожай.
Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
22 квітня
Класна робота
Тема: Головні члени речення.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
22 квітня
Класна робота
Вправа 3 сторінка 106-
скласти і записати речення з поданих слів, підкреслити головні члени речення.
Вправа 4 сторінка 106- списати речення , яке відповідає
схемі.
Вправа 5 сторінка 106- виписати з кожного речення
головні слова.
Доброго ранку, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 21 квітня. Я рада вас вітати.
Тема: Знаходження
невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.
890-897
Номер 890 сторінка 144-обчислити частки та скласти
добутки за зразком.
Номер 891 сторінка 144- виконати усно.
Номер 892 сторінка 144- допомогти пінгвінові розгадати
загадки, усно.
Номер 894 сторінка 145- розв’язати задачу за поданим
зразком.
ЯДС
Тема: Які змінив житті звірів навесні. Чому потрібно дбати про довкілля.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Мистецтво
Тема: Пори року зустрічаються.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 20 квітня. Я рада вас вітати.
Тема: Дивовижні хмари. Е.Давиденко « Хмари».
Читати сторінка 112-113, відповідати на запитання.
Тема: Спонукальні речення. Окличні та неокличні.
Вправа 1 сторінка 101-списати речення, в якому висловлена порада.
Вправа 2 стрінка 101- спиши закличку. Підкресли слова, що
спонукають до дії.
Сторінка 103- прочитай правило.
Вправа 2 сторінка 103- виконай письмово.
Вправа3 сторінка 104- виконай усно, визначити окличні та
неокличні речення.
Бажаю успіхів!
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 19 квітня. Я рада вас вітати.
Тема: Нотна абетка. М. Чумарна « До ре мі фа соль ля сі до»
Тема: Розповідні та питальні речення.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
19 квітня
Класна робота
Вправа 5 сторінка 98- прочитати, відповісти на запитання. Записати одне речення на вибір. Вправа 1 сторінка 99-прочитай вірш,зверни увагу на розділові знаки в кінці речень.
Прочитай правило.
Вправа 6 сторінка 100- записати відповіді на запитання
реченнями.
Математика
Тема: Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач.
Працюємо у зошиті.
19 квітня
Класна робота
Номер 881 сторінка 143- обчислити добутки та скласти частки за зразком.
Номер 882 сторінка 143- скласти і записати таблицю ділення на 8.
Номер 883 сторінка 143- за допомогою таблиці ділення розв’язати приклади.
Номер 886 сторінка 143- розв’язати задачуНомер 888 сторінка 144- самостійно розв’язати приклади.
ЯДС
Тема: Хто потребує особистого простору. Як поводитися з іншими
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 18 квітня. Я рада вас вітати.
Тема: Відкриття Левенгука . П.Утевська «У краплині води»
Читати сторінка 110-111, відповідати на запитання.
Тема: Поняття про
речення.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
18 квітня
Класна робота
Математика
Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 8.
Дії з іменованими числами. Обчислення периметра
прямокутника.
Працюємо у зошиті.
18 квітня
Класна робота
Номер 861 сторінка 140- віднови рівності.
Номер 862- скласти і записати таблицю множення на 8.
Номер 863- за допомогою таблиці розв’язати приклади
Номер 864 сторінка 140- виконати дії з іменованими
числами.
Номер 867 сторінка 141розглянути усно побудову
прямокутника.
Номер 868 сторінка 141- побудувати прямокутник.
Мистецтво
Тема: Пори року зустрічаються.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Дякую за роботу. Ви молодці.
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 15 квітня. Я рада вас вітати.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
15 квітня
Класна робота
Дякую за роботу. Ви молодці.
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 14 квітня. Я рада вас вітати.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
14 квітня
Класна робота
Бажаю успіхів. Дякую за роботу.
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 13 квітня. Я рада вас вітати.
Діагностична
робота
Ім’я,
прізвище___________________________
Дата_________________
1.
Встановіть
відповідність між терміном і його позначенням:
А. Корінь
Б.
Основа
В.
Закінчення
2.
Прочитай
текст. Спиши. Добери споріднені слова до виділеного слова у тексті.
Як цікаво!
Хазяйнує у лісі
зима. Заховала маленьку ялиночку в сніг .
А вона визирає зеленою гілочкою. Бо їй цікаво, що тут
робиться. Ось пройшла хитра лисичка. Пролетіла ворона. З гілки на гілку майнула
білочка. Як цікаво!
3. В українській мові є слова, до яких не можна поставити питання.
Це...
а) іменники;
б) службові слова;
в) дієслова.
4. Обери рядок, у якому лише службові слова
а) писати, рахувати, малювати,
співати;
б) у (в), на , за , під , перед;
в) книга , білка, гриб, щастя.
5. Доповни речення службовими словами, скориставшись довідко.
Щодня ти ходиш ______ школи
. ____ школі тебе радо зустрічає вчитель
_____ друзі . Вчися добре, ____
цікавістю !
Довідка (з, У, до, і)
Бажаю успіхів.
Всіх обіймаю і сумую.
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 12 квітня. Я рада вас вітати.
Працюємо у зошиті.
12 квітня
Класна робота
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
12 квітня
Класна робота
Бажаю успіхів. Дякую за роботу.
Доброго дня, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 11 квітня. Я рада вас вітати.
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Працюємо у зошиті.
11 квітня
Класна робота
Попрацюйте з відеоматеріалом.
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 8 квітня. Я рада вас вітати.
Працюємо у зошиті.
8 квітня
Класна робота
Сторінка 77- прочитай правило, спробуй запам'ятати.
Працюємо у зошиті.
8 квітня
Класна робота
Бажаю успіхів.
Всіх обіймаю і сумую.
7 квітня. Добрий день.
Попрацюйте з підручником ст.59-63
Працюємо у зошиті.
7 квітня
Класна робота
Бажаю успіхів.
Всіх обіймаю і люблю
6 квітня. Доброго ранку .
Працюємо у зошиті.
6 квітня
Класна робота
Доброго дня, мої любі.
Сьогодні у нас 5 квітня. Я рада вас вітати.
Попрацюйте з відеоуроком і підручником ст. 127-128. Виконайте запропоновані вправи.
1. Слова, що означають кількість предметів і відповідають на питання
скільки?, - це …
А) іменники;
Б) числівники;
В) дієслова.
2. Вибери рядок у якому всі написані слова – числівники.
А) три, сім, двадцять чотири;
Б) пенал, тридцять, десять:
В) іде, малює, читає.
3. Прочитай прислів'я. Знайди і підкресли числівники.
Десять років мак не родив і голоду не зробив.
Лінивий двічі робить, скупий двічі платить.
Миша не одну дірку має до хати.
4. Прочитай прислів'я та встав пропущені числівники.
При потребі користуйся словами для довідки.
Влітку __________ тиждень рік годує.
За _____________ зайцями не женись, бо й _______________ не піймаєш.
________________ рукою в долоні не заплещеш.
Оце вшив — ___________ чоботи на одну ногу.
Яке сьогодні число та місяць за календарем?
Завдання для мене були | ||||
дуже легкі | легкі | важкі | Мені потрібна була допомога | |
Самоаналіз | ||||
Результат | Значні успіхи | Помітний прогрес | Результат з допомогою | Потреба уваги та допомоги |
Вчитель |
Читання
Доброго ранку, мої любі дітки.
Сьогодні у нас 4 квітня. Я рада вас вітати.
Працюємо у зошиті.
4 квітня
Класна робота
Українська мова
Працюємо у зошиті.
5 квітня
Класна робота
Вправа 5 сторінка 67- виконати усно.
Вправа 6 сторінка 67- прочитай вірш, дай відповіді на запитання.
Читання
Бажаю успіхів. Дякую за роботу.
Доброго ранку, любі мої дітки.
Сьогодні у нас 1 квітня. Я рада вас вітати.
Працюємо у зошиті.
1 квітня
Класна робота
Доброго ранку, любі мої дітки.
Сьогодні у нас 31 березня. Я рада вас вітати.
Бажаю успіхів. Дякую за роботу та порозуміння.
Доброго ранку, любі мої.
Сьогодні у нас 30 березня. Я рада вас вітати.
Українська мова
Працюємо у зошиті.
30 березня
Класна робота
Бажаю успіхів. Дякую за роботу.
Працюємо у зошиті.
29 березня
Класна робота
ЛЮБІ МОЇ, ЯКЩО Є ПИТАННЯ І ЩОСЬ НЕ ЗРОЗУМІЛО ГОТОВА ДАТИ ВІДПОВІДІ ЧЕРЕЗ ВАЙБЕР
Працюємо у зошиті.
28 березня
Класна робота
Запиши каліграфічно правильно
Працюємо у зошиті.
28 березня
Класна робота
Завдання 731, самостійно виконати це завдання.
Завдання 732, розглянути приклади, прочитати уважно правило, запам'ятати його.
Завдання 734, розглянути задачу на кратне порівняння чисел.
Завдання 735, розв'язати задачу, записати в зошит.
Бажаю успіхів. Дякую за роботу.
ЯДС. Дикорослі і культурні рослини.
Натисни на посилання, подивись уважно.
Робота з підручником стор. 9-10
(Шановні рідні,будь ласка, допоможіть нашим малюкам ).
За схемою розкажіть, які існують культурні рослини.
Відгадайте загадки.
Відпочиваємо, натисни на посилання
Працюємо у зошиті ст. 8-9.
Добре попрацювали,прийшов час відпочити і приготуватися до наступного уроку.
Ви мої розумники !
Прочитай речення , запиши на відео і відправ вчителю.
Добре попрацювали,прийшов час відпочити і приготуватися до наступного уроку.
Письмо. Письмо великої букви Б. Написання буквосполучень, складів, речень.
Відкриваємо зошит, відступаємо один маленький рядок. На наступному рядку будемо писати, але спочатку пригадайте як пишеться велика буква Б.
Натисни на посилання
- напишіть рядок великої букви Б.
- на наступному рядку напишіть склади Бл, Бо, Ба, Бі, Бм
- на наступному рядку напишіть слово Барвінок
Відпочиваємо, натисни посилання
- напишіть слова Буковель
- на наступному рядку пишемо речення: Борис ловив на березі рибку.
Пишемо прописними літерами, у вас вийде 5 рядків в звичайному зошиті. Зверніть увагу, будь ласка, на з’єднання літер.
Добре попрацювали,прийшов час відпочити і приготуватися до наступного уроку.
Математика. Десятковий склад числа.
Натисни на посилання , уважно подивись. Всі завдання з відео виконай усно.
Робота з підручником стор.76.
Яблучко 2.
Розклади числа на доданки за
зразком( для батьків) і запиши в звичайний зошит.
В зошиті звичайному відступити 4 клітинки вниз від попередньої роботи.
11=10+1
15=10+5 і далі інші числа.
Яблучко 2.
Обчисли приклади, запиши в
зошит в два стовпчики
Молодці. Випийте водички і відпочиньте.
Робота в друкованому зошиті стор. 10 ( завдання № 1, 2, 3, 4)
Доброго ранку. Сьогодні у нас четвер,
21 січня. Я бажаю всім гарного дня.
Мої любі дітлахи! Давайте сьогодні почнемо з розчитування, почитаємо склади з буквою «Бе».
Натисни на посилання
Ви мої
розумники!
А тепер попрацюємо з підручником.
Стор 7.
Давайте прочитаємо та подумаємо, як можна замінити ці
слова одним?
-Чудово!
Прочитайте скоромовку і навчиться говорити її швидко.
- Давай трішечки пограємось і пригадаємо слова та імена на букву Б.
Натисни
на посилання
Відпочиваємо, натисни на посилання
А зараз ви пограєте з батьками в гру « Злови звук б »
( Шановні батьки
ще раз читають, повільно, а діти плескають в долоні , якщо в слові є цей звук.)
Письмо. Письмо великої букви Б. Написання буквосполучень, складів, речень.
Працюємо у зошиті ст.7.
Натисни на посилання, ти дізнаєшся як пишеться велика буква Б
3 рядок- пишемо буквосполучення.
4, 5 рядок- пишемо слова, але зверніть увагу вони пишуться з великої літери , тому що це назви міст.
6 рядок-
подумай, яку букву треба вставити, запиши її
в словах.
7 рядок- прочитай, запиши слова на наступному рядку.
Прочитай слова і склади розповідь з цими словами. На
допомогу тобі малюнок.
Добре попрацювали,прийшов час відпочити і приготуватися до наступного уроку.
ЯДС. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні та хвойні
дерева.
Натисни на посилання,подивись.
Працюємо у зошиті ст. 4-5.
А тепер давайте пограємо, натисни за посиланням
Доброго ранку. Сьогодні у нас
20 січня, середа. Продовжуємо навчатись.
Математика.
Числа 16-20. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел. Задача на знаходження
решти.
Ми продовжуємо знайомитися з новими числами.
Натисни на посилання , подивись
Робота з підручником.
Яблучко 1.
Усно. Назви числа від 1 до 20.
Яблучко 2. Письмово.
В зошиті
звичайному відступити 4 клітинки вниз
від попередньої роботи.
Обчислити і записати в зошит приклади.
Перший рядок в один стовпчик. Другий рядок – в другий стовпчик. Від першого
стовпчика до другого відступити 4
клітинки.
Зразок для батьків
10+6=16
10+9=19
10+2=12
10+8=18
10+5=15 10+3=13
10+1=11 10+7=17
Натисни на посилання , уважно послухай .
Яблучко 3.
Прочитайте
задачу. Дайте відповіді на запитання.
Що спекла Марійка ?
На скільки шматочків розрізала пиріг?
Скільки шматочків віднесла Марійка дідусеві та бабусі? Яке
питання задачі?
Давайте складемо приклад для розв’язання задачі ( 10-4=6 )
Відступіть одну клітинку вниз. Цей вираз запишіть в
зошит.
Робота в друкованому зошиті стор.8
( завдання № 1, 2, 3)
Молодці. Сподіваюся з усім впоралися. Трішки відпочиньте і наступний урок.
ЯДС. Різноманітність рослин. Іх будова.
Підручник ст.3-5.
(Шановні рідні,будь
ласка, допоможіть прочитати)
Відпочиваємо,водичку випиваємо, мозок
заряджаємо.
Продовжуємо
працювати у зошиті ст.1-5, завдання 1-5.
(завдання
5- виконати
дослід, посадити квасолю, спостерігати за нею).
На сьогодні все. Успіхів. До побачення. Чекаю на
зворотній зв'язок.
Доброго ранку.
Сьогодні у нас вівторок 19
квітня.
Рада знову вас вітати.
19 січня - за релігійним календарем відзначають Хрещення Господнє або Водохреща.
Подивись, це цікаво!
https://youtu.be/DblyA9a_hzE
Вітаю Вас зі святом!
Читання. Закріплення звукового значення букви « бе».
Мої любі дітлахи! Давайте сьогодні почнемо з розчитування, повторимо букви, почитаємо склади, слова та речення з буквою «Б».
Натисни на посилання
Молодці.
Працюємо з букварем
ст. 5.
- читаємо слова;
- подумай, яку букву треба вставити «б» чи «п» , прочитай слова;
Відпочиваємо, натисни на посилання
- прочитай текст ( 3 рази)
Дай відповіді на запитання:
1.Що робили діти на березі озера ?
2.Кого вони зловили?
3. Які були риби?
4.Хто ласував рибою?
Діти повинні відповідати
українською мовою, повними реченнями.
- прочитайте букви ( 3 рази).
Добре попрацювали,прийшов час відпочити і приготуватися до наступного уроку.
Письмо. Письмо малої букви б. Написання буквосполучень, складів, речень.
Відкриваємо зошит, відступаємо один маленький рядок. На наступному рядку будемо писати, але спочатку
пригадайте як пишеться маленька буква б.
Натисни на посилання
- напишіть рядок маленької букви б.
- на наступному рядку напишіть склади ба, бу, би, бі, бо
-
на наступному рядку напишіть склади вб, бр, бл, бд
Відпочиваємо, натисни посилання
- напишіть слова брат, батько, дуб
- на
наступному рядку пишемо речення: На
березі росте береза.
Пишемо прописними літерами, у вас вийде 5 рядків в звичайному зошиті. Зверніть увагу, будь ласка, на з’єднання літер.
Молодці. Сподіваюся з усім впоралися. Трішки відпочиньте
і наступний урок
Математика. Числа 11-15. Утворення чисел, запис чисел, читання чисел.
Сьогодні ми познайомимося з новими числами, як вони утворюються нам
розповість Сонечко та Равлик.
Натисни на посилання
Давайте попрацюємо з підручником.
Підручник ст.74.
Яблучко 1.
Полічіть
кубики , прочитайте назви чисел. Запишіть суми в зошит за зразком (в звичайному зошиті від попередньої роботи відступіть вниз 4
клітинки. і запишіть за зразком )
10 + 1=11
10 + 2=12
10 + 3=13
10 + 4=14
10 + 5=15
Відпочиваємо, натисни посилання
Зверніть увагу , що числа 11, 12, 13, 14, 15 – двоцифрові, для їх запису використовують дві цифри. Записують в двох клітинках. Бо ми пам’ятаємо , що кожна цифра живе в одній клітинці.
Яблучко 2. Усно.
Назвіть, будь ласка, яких чисел не вистачає на намистинках?
Яблучко 3. Письмово.
Від прикладів відступіть 1 клітинку вниз запишіть цифрами числа.
Яблучко 4.
Прочитайте задачу. Дайте відповіді
на запитання.
Про що в ній йдеться ? Скільки їхало
пасажирів в автобусі? Скільки вийшло на зупинці? Яке питання задачі? Як ви
думаєте залишилося пасажирів більше чи менше? Необхідно об’єднувати чи вилучати?
Якщо частину предметів
забирають ( вилучають), то виконують дію віднімання й отримують менше число.
Давайте складемо приклад для розв’язання задачі ( 8-3=5 )
Відступіть одну клітинку вниз. Цей вираз запишіть в зошит
Робота в друкованому зошиті стор.7 ( завдання № 1, 2, 3)
18 січня , понеділок.
Читання
Вітаю вас,
мої любі малюки!
Сьогодні у нас 18 січня, день тижня
- понеділок.
- Яка пора року за вікном?
- Яка погода сьогодні?
- Молодці, ви у мене дуже уважні.
Давайте попрацюємо з вами.
Повторення вивчених
звуків
- Повторимо звуки, які ми вже
вивчили на попередніх уроках.
Назвіть їх.
А,У,О, И, І, Е, М, Н, Л, В, С, К
, Р, П, Т, Д, З, Ь.
-Чудово.
Сьогодні ми вивчимо з
вами нову букву.
Натисни на посилання , уважно послухай .
Молодці.
А тепер починаємо працювати з
буквариком,
с. 4.
- утвори слова;
-прочитай стовпчики слів ( 3 рази).
Відпочиваємо, натисни на посилання
Прочитай текст « Берізка». ( 3 рази)
Розкажи матусі, що ти запам’ятав про берізку.
Добре попрацювали,прийшов час відпочити і приготуватися до наступного уроку.
Письмо.
Письмо маленької букви "б".
Працюємо у зошиті ст.6.
Натисни на посилання, ти дізнаєшся як пишеться маленька буква б
3 рядок- пишемо буквосполучення.
4 рядок- подумай, напиши слова з буквою б.
На 7-8 рядку записуємо ці речення.
Подивіться уважно, прочитайте і скажіть, до якої казки намальований цей
малюночок.
Так . Молодці. Це казка «Колобок».
Запишіть назву казки.
Натисніть на посилання і уважно перегляньте відео.
https://youtu.be/Ixjw03OivtwВ зошиті в клітинку відступити 4 клітинки вниз, 1 клітинку в сторону і
записати два рядка - числа 10 (
каліграфічну хвилинку).
А також скласти рівності за малюнком і записати в зошит , відступивши від
числа 10 одну клітинку вниз ( у вас вийде 4 приклади).
На сьогодні все. Успіхів. До побачення. Чекаю на зворотній зв'язок. У вайбер присилайте фото робіт з
математики і письма.
Шановні батьки! Допоможіть, будь ласка, своїй дитині опанувати матеріал. Дуже буду вдячна за допомогу і порозуміння. Всім нам здоров'я і терпіння.
18 травня (понеділок)
Укр.мова
Тема: Що ми знаємо про займенник.
Повторити правила про займенник.
Вправа 363, списати останній абзац тексту, підкреслити однорідні члени речення, вправа 365, списати текст.
Д/з: вправа 366, виписати виділені слова, позначити у них префікси.
Математика
Тема: Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв'язування задач.
№1077, №1078, №1080( письмово).
Д/з: 1083, №1084
Літературне читання
Тема:Ганна Чубач. Найрідніші голоса.
с.175-176, виразно читати, відповідати на запитання.
Основи здоров'я
Тема: Звички та здоров'я.
с.132-135, читати, відповідати на запитання, виконати практичну роботу з батьками.
Бажаю гарного настрою та міцного здоров’я!!!
15 травня (п'ятниця)
Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв'язування нерівностей.
№1067, №1068, №1069, №1071,№ 1072( письмово)
Д/з:№1075
Літературне читання
Василь Сухомлинський Співуча пір'їнка.
с. 174-175,прочитати казку, відповісти на запитання, розповісти казочку батькам.
Рос. мова
Тема: Висловлювання на основі житттєвого досвіду.
Вправа 411-списати; вправа 412- читати, відповісти на запитання; вправа 416- прочитати памятку, скласти усно висловлювання по тексту з вправи 414;
Д/з: вправа 419- списати, розкриваючи дужки.
Укр. мова
Тема: Що ми знаємо про прикметник.
Вправа 360- прочитати, виписати виділені слова, позначити їх будову. Вправа 361, виписати з тексту прикметники з іменниками, допиши пропущені закінчення.
Д/з: вправа 362, списати , вставати пропущені букви.
Природознавство
Тема: Як людина застосовує різноманітні речовини та матеріали?
с. 184-186, читати, переказувати, відповідати на запитання
Тема: Власна думка щодо прочитаного тексту.
Вправа 405 - записати останні 4 рядки по пам'яті; вправа 407 -прочитати, користуючись памяткою з вправи 400, вислови власну думку, перекажи текст.
вправа 408 , випиши ті прислів'я та приказки, які підтверджують головну думку тексту з вправи 407.
Д/з: вправа 410
Укр. мова
Тема: Що ми знаємо про іменник.
Вправа 354, списати, зробити звуко-буквений аналіз виділених слів.
А тепер давайте пограємо:
Д/з: вправа 358, розібрати слова за будовою.
Математика
Тема: Сумісні дії з багатоцифровими числами. задачі на спільну роботу. Рівняння.
№ 1060, 1062, 1064 ( письмово).
Д/з:№1065, 1066.
Природознавство
Тема: Чому властивості твердих тіл, рідин і газів залежать від їх будови?
с. 181-183, читати, переказувати, відповідати на запитання
12 травня ( вівторок)
Укр. мова
Тема: Що ми знаємо про текст, речення, слово.
Вправа 351- списати, підкреслити 5 іменників, розібрати за будовою виділенні слова.
Вправа 352( усно).
Д/з: вправа 353- списати абзац тексту, підкреслити іменники, визначити їх рід, число, відмінок.
Математика
Тема: Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби.
№ 1051- перевірити розв'язання задачі, звернути увагу, як ділили іменовані числа; №1056 ( усно); №1052, 1054
( письмово).
Д/з: №1057, №1058
Літературне читання
Тема: Микола Сингаївський. Сміх для всіх.
с. 173, виразно читати, відповідати на запитання.
Перевірьте свої знання за розділом , перейдіть за посиланням, скріншот екрану надішліть мені. Буду чекати!
https://naurok.com.ua/test/chi-uvazhniy-ti-chitach-pidsumok-za-rozdilom-svit-ditinstva-u-literaturi-103607.html
Я у світі
Тема: Усім світом охороняємо культуру різних народів.
с. 129-131;читати, переказувати, с. 131- розглянути фотографії і розказати батькам, які об'єкти України належать до Світової спадщини ЮНЕСКО.
Шановні батьки та любі дітки!
Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв'язування задач.
№1044 - розглянути обчислення і прочитати пояснення; №1045, 1046, 1047, 1049 (письмово).
Літературне читання
Тема: Грицько Бойко. Консультанат.
с. 172-173, виразно читати, відповідати на запитання.
Рос. мова
Тема: Власна думка щодо прочитаного тексту.
Вправа 397- вивчити скоромовку, навчитися швидко вимовляти, записати в зошит по пам'яті.
Вправа 398- прочитати, дати відповідь на запитання, вправа 399- прочитати, визначити тему, головну думку, відповісти на запитання, вправа 400- ознайомитися з пам'яткою.
Д/з: вправа 404 прочитати, записати
власну думку щодо прочитаного твору, а на допомогу тобі прийде пам'ятка ( с.161).
Укр. мова
Тема: Узагальнення вивченого про прислівник.
Перевірьте свої знання , перейдіть за посиланням, скріншот екрану надішліть мені. Буду чекати!
https://naurok.com.ua/test/prislivnik-392753.html
Тема:Яку будову мають речовини?
с.178-180 читати, переказувати, відповідати на запитання, проведи разом з батьками один із дослідів.
Рос. мова
Тема: Жанри художньої літератури.
с.156-157-ознайомитися з таблицею, відповісти на запитання усно; вправа 392- прочитати, визначити жанр, виписати казку, вправа 393 (усно).
Д/з: вправа 395 - виписати 3-4 речення із художнього твору, визначити жанр.
Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць
№1038- перевірити обчислення, прочитати пояснення, пояснити ділення батькам.
№ 1039, 1037, 1040 - виконати письмово.
Д/з: №1041-розв'язати приклади, 1042- розв'язати задачу.
Укр.мова
Тема: Правопис найуживаніших прислівників.
Вправа 343- списати, підкреслити прислівники; вправа 344 - виписати прислівники.
Д/з: вправа 345 записати прислівники, скласти та записати речення з прислівниками поволі, вперше, надворі.
Природознавство
Тема: У яких станах перебувають тіла і речовини?
с.175-177, читати , переказувати, відповідати на запитання; порівняти властивості крейди та деревини.
5 травня ( вівторок)
Укр. мова
Тема: Роль прислівників у художніх і науково- популярних текстах.
Вправа 339( письмово), вправа340 (усно).
Д/з:вправа 341, записати розповідь.
Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування задач.
№1029, №1030- розглянути запис усного та письмового ділення, коли частка містить нуль, №1028, № 1031, №1032( письмово).
Д/з:№1034- розв'язати задачу, № 1035-розв'язати приклади.
Літературне читання
Тема:Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним...Галина Малик. Мавпині іменини.
с.171-172, виразно читати, відповідати на запитання.
Я у світі
Тема: Усім світом охороняємо природні багатства.
с. 125-128, читати, опрацювати, відповідати на запитання.
Основи здоров'я
Тема:Оцінні судження морального характеру про події, вчинки персонажів літературних творів.
Вправа 378- виписати з вірша слова, які характеризують настрій дівчинки; вправа 379- прочитати, відповісти на запитання.
Д/з: вправа 382- прочитати, написати 4- 5 речень про характер пінгвіна.
Математика
Тема:Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
№1013, №1015( усно)№ 1016-письмово.
Д/з:№ 1018, №1019
Сьогодні міжнародний день танцю 💃🕺
З чим я вас і вітаю🥳 і пропоную вам трошки відпочити з веселим, заряджаючим на позитив танцем🤩
перейдіть за посиланням
https://youtu.be/pdpbp7jVKvU
Укр. мова
Тема: Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівники.
Вправа 332- виписати прислівники із дієсловами; с.169- прочитати і розібрати правило, вправа 333- списати висловлювання, підкреслити прислівники. Вправа 334-записати речення , уставити потрібні прислівники, користуючись словами з довідки.
Д/з: вправа 335- виписати з підручника 5 речень з однорідними другорядними членами, вираженими прислівниками.
Природознавство
Тема: Навчальний проект" Як охороняти природу рідного краю?"
с. 171- прочитати
Д/з: написати розповідь " Чому сучасна людина повинна дбати про стан довкілля?" і прислати мені, я з великим задоволенням почитаю ваші наукові роботи.
Трудове навчання
Тема: " Чарівні квіти"
Зроби разом із своїми рідними квітку. Я чекаю на фото.
28 квітня (вівторок)
Укр. мова
Тема: Перевірна робота. Аудіювання.
Перейдіть за посиланням та прослухайте текст.
https://youtu.be/1cD9c7VS8RE
Перевірити розуміння змісту аудіювання "Веприк шукає друзів" можна за посиланням:
Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
с.158 № 1004- прочитати пояснення, як виконано ділення, пояснити батькам.
№1005, №1006, №1008( письмово)
Д/з:№1012- розв'язати приклади, №1011- розв'язати задачу.
Читання
Тема: Марія Чумарна. Казка про друга.
с.166-168 ( 1 частина);читати, переказувати.
Я у світі
Тема: Усім світом охороняємо природу.
с. 121-124- читати, переказувати, відповідати на запитання.
Дякую за роботу. Всім вдалого дня.
27 квітня( понеділок)
Укр. мова
Тема: Контрольний диктант.
Математика
Тема:Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння.
№ 996( усно), №1000- розглянути задачу, пояснити її розв'язання батькам; № 997(1),№998,№ 1001( письмово).
Д/з:№1002-розв'язати задачу, 1003-розв'язати приклади.
Літературне читання
Тема:Всеволод Нестайко. Шура і Шурко.
с.163-166, читати,переказувати, відповідати на запитання.
Перевірьте свої знання , перейдіть за посиланням, скріншот екрану надішліть мені. Буду чекати!
https://naurok.com.ua/test/shura-i-shurko-4268.html
Основи здоров'я
Тема:Хочу, можу, треба.
с.124-127, читати, скласти пам'ятку " Твої обов'язки " .
24 квітня ( п'ятниця)
Літературне читання
Тема:Всеволод Нестайко. Шура і Шурко.
с.160-163, читати,переказувати.
Математика
Тема:Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього, арифметичного.
№ 987- розглянь запис дії ділення і прочитай пояснення.
№ 988, 989( письмово);
№ 991- розглянути розв'язання задачі на знаходження середнього арифметичного;
с. 157- прочитати правило;
№ 992- розв'язати задачу( письмово)
Д/з: № 994-розв'язати задачу;№ 995- знайти частку й остачу; с.157- вивчити правило.
23 квітня (четвер)
Рос. мова
Тема: Художня література- вартова моральних цінностей.
Вправа 373, ( письмово), вправа 374-прочитати, відповісти на запитання.
Д/з: Вправа 377-прочитай притчу та перекажи її своїм рідним, або зроби запис переказу та перешли мені цей запис у вайбері. Я з великим задоволення прослухаю її в твоєму виконанні.
Укр.мова
Тема: Роль прислівників-антонімів у мовленні.
Вправа 329- виписати прислівники, вправа 330- виписати з вірша прислівники з протилежним значенням.
Д/з: вправа 331- відновити прислів'я, поєднавши обидві частини. Записати за зразком.
Природознавство
Тема: Які природні заповідники і в Україні?
с. 170-171, читати , переказувати, відповідати на запитання. Придумати заклик (девіз) про необхідність охорони природи , записати на листку, прислати цю роботу .
22 квітня (середа)
Рос. мова
Тема: Моральні цінності.
Вправа 367, 368 с. 144-145, читати, дати відповіді на запитання.
Д/з: вправа 371,об'єднати в пари, записати парами в зошит.
Математика
Тема: Ділення трицифрових чисел на двоцифрове.
№978- розглянути пояснення ділення на двоцифрове число, №979( письмово), № 981- розглянути розв'язання задачі, №980,982( письмово).
Д/з:№ 985.
Укр.мова
Тема:Роль прислівників-синонімів у мовленні.
Вправа 326- виписати прислівники- синоніми,вправа 327, добрати до поданих прислівників синоніми, записати їх.
Д/з: вправа 328, добрати синоніми, записати їх через тире.
Природознавство
Тема:Навчальний проект " Чому ліси називають "легенями планети"?
с. 169 - читати.
Д/з: підготувати повідомлення на окремому листі за темою, яку ти можеш обрати сам- с.169.
Чекаю ваших повідомлень!!!!
21 квітня (вівторок)
1. Хвилинка психологічного настрою «Хвилинка доброти» . - Закрийте очі і подумки пошліть один одному добрі думки і добрі відчуття. Подаруйте посмішку другу для створення хорошого настрою.
2. Технологія «Мікрофон».
- краса, щирість, чистота
- підтримка, подяка, сонечко
- співчуття, допомога, милосердя
-Так, доброта – це насамперед уважне, чуйне ставлення до інших.
Д/з: Виріж із паперу сердечко та напиши коротеньке ессе на тему: «Якби я був добрим ангелом світу…» та пришли мені фото цього сердечка доброти.
Велике спасибі Лагутєєву Роману, його матусі та бабусі за участь у шкільній фото- виставці " Великодне диво".
Ви молодці!!!!
17 квітня ( п'ятниця)
Літературне читання
Тема: Василь Сухомлинський Не загубив, а знайшов.
с.159-160, читати, переказувати, відповідати на запитання
Перевірьте свої знання з цієї теми, перейдіть за посиланням, скріншот екрану надішліть мені. Буду чекати!
https://naurok.com.ua/test/vasil-suhomlinskiy-ne-zagubiv-a-znayshov-115141.html
Математика
Тема: Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії.
№959-розглянути множення на трицифрове число;
№960,961, 962, 964( письмово).
16 квітня ( четвер)
Рос.мова
Тема: Списування і перевірка написаного тексту за зразком.
Списувати текст на
ОКРЕМИЙ подвійний аркуш.
Как живёт белка зимой.
Укр. мова
Тема: Перевірка знань з мови "Дієслово.
1.У реченні дієслово найчастіше є…
А) підметом
Б) присудком
В) другорядним членом
2.У якому рядку записані дієслова майбутнього часу?
А) напише, співатиме, придумають
Б) росте, лежать, читає
В) полетить, іде, летіла
3.Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання…
А) що робив?, що зробив?
Б) що робить?, що зробить?
В) що робити?, що зробити?
4.Яке слово написане правильно?
А) любуєця
Б) любується
В) любуєцься
5. До дієслів добери антоніми.
Сумувати – …, ледарювати -…., продавати – …, губити -….
6. Спиши речення. Підкресли дієслова. Визнач час і число.
Проклюнулась на
леваді маленька ромашка. Навколо високі трави стоять. Хто ж ромашці
усміхнеться?
7. До дієслів неозначеної форми добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу.
Співати – …, …, ….
8.Запиши речення,змінив дієслова на минулий час. Визнач їх рід.
Весна широко розливає свої води. Місяць сіє із свого сита золоте борошно на луки. Після дощу виглядає сонечко.
Успіху вам, чекаю ваші роботи!
Відпочиваємо. Натисни на посилання і потанцюй.
Математика
Рос.мова
Вправа 359, записати скоромовку із пам'яті, вправа 360 перекласти з укранської мови на російську, записати в зошит; вправа 365, списати, вставити пропущені букви.
Природознавство
Тема: Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?
с.163-164, читати, переказувати , відповісти на питання дослідників природи с. 164
Трудове навчання
- папір/картон;
- клей ПВА;
- дрібна сіль (нейодована);
- фарби;
- пензлик/піпетка;
- блискітки
14 квітня ( вівторок)
Укр. мова
Тема:Повторення вивченого про дієслово.
с.вправа 319, вправа 321( письмово)
Д/з:вправа 322, запиши вірш із пам'яті, підкресли дієслова.
Математика
Тема:Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходженння числа за двома різницями.
№943- розгляньте обчислення, №944,№945( письмово).
Д/з:№949
Літературне читання
Тема: Анатолій Костецький " Спішу додому"
Д/з: с. 158, виразно читати,відповісти на запитання.
Я у світі
Тема: Подорож до Китаю.
Д/з: с.117-118, читати, відповідати на запитання
13 квітня ( понеділок)
Літературне читання
Тема: Л.Забашта " Сказав мудрець", А. Костецький " Мрія".
с.156-157, читати , відповідати на запитання
Математика
Тема: Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові
(загальний випадок). Задачі на знаходження числа за двома різницями.
с.149- розглянути пояснення обчислення, № 937, 938, 939 ( виконати письмово).
Д/з: № 941- розв'язати приклади, 940 - розв'язати задачу.
10 квітня (п'ятниця)
Математика
Тема: Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. Задачі назнаходження дробу від числа і числа за його дробом.
№ 928, 930,932( письмово).
Д/з: № 933, розв'язати приклади, №934, розв'язати задачу.
Читання
Тема:Перевір свої досягнення.
Перевірьте свої знання з цієї теми, перейдіть за посиланням,скріншот екрану надішліть мені. Буду чекати!
https://naurok.com.ua/test/literaturni-kazki-zarubizhnih-pismennikiv-43525.html
9 квітня ( четвер)
Рос. мова
Тема: Контрольна робота. Списування.
Тема: Дієслова минулого часу.
Вправа 311,313( письмово).
Д/з: вправа 314, виисати дієслова минулого часу, визначити число і рід.
Природознавство
Тема: Яка природа в степу?
с.160-162, читати, переказувати, відповідати на запитання.
8 квітня (середа)
Рос. мова
Тема: Перенос слів зі збігом приголосних.
с. 137- вивчити правило, вправа 349- перекласти на російську мову(письмово), вправа 350- прочитати, визначити тему та головну думку твору.
Д/з:вправа 353 Б- перекласти на російську мову, поділити слова для переносу.
Математика
Тема: Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
с.147- розглянути пояснення множення, №922, 924, 925
( письмово).
Д/з: 926- розв'язати задачу, 927- розв'язати приклади.
Укр.мова
Урок розвитку зв'язного мовлення.
Тема:Робота з деформованим тестом «Ласунка»
Читання деформованого тексту, з яким будемо працювати.
Тема: Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?
с. 160-162, читати, переказувати
Д/з: підготувати розповідь " Чим славиться український степ?".( письмово).
З великим задоволенням почитаю ваші розповіді.
7 квітня (вівторок)
Читання
Тема:Тема: Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.
с.153, читати, переказувати.
Перевірьте свої знання з цієї теми, перейдіть за посиланням,скріншот екрану надішліть мені. Буду чекати!
https://naurok.com.ua/test/dzhanni-rodari-doroga-scho-nikudi-ne-vela-49617.html
Математика
Тема: Повторення вивченого.
с. 146, № 1,2,3, 8 (письмово). Чекаю ваші роботи. Успіху вам!
Я у світі
Тема:Подорож до Великої Британії
с.115-116, читати
6 квітня (понеділок)
Укр.мова
Тема:Правопис особових закінчень дієслів 3-ї особи.
с.156 -157, вивчити правило, вправа 308 (письмово).
Д/з: вправа 309, записати складений текст, підкреслити дієслова.
Читання
Тема: Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.
с.151-152, читати, переказувати.
Математика
Контрольна робота.
Тема: Аварії на дорогах:причини та наслідки.
с.114-117, читати.
Мистецтво
Тема: Великодне свято.
Намалюйте пасхальне яйце. А в цьому вам допоможе відео-урок. Перейдіть за цим посиланням
https://youtu.be/cedVANI1Xlw.
Чекаю фото ваших малюнків.
3 квітня (п'ятниця)
Літературне читання
Урок позакласного читання. Казки зарубіжних письменників.
Вибери казку зарубіжного письменника, прочитай та перекажи її своїм рідним, або зроби запис переказу та перешли мені цей запис у вайбері. Я з великим задоволення прослухаю її в твоєму виконанні.
Математика
Тема: Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквенними даними.
№ 911(усно), № 912-915 (письмово).
Д/з: №919- розв'язати рівняння, №920- розв'язати задачу.
2 квітня (четвер)
Рос. мова
Тема:Написання слів з подвійними приголосними в корені слів.
с. 135- вивчити правило, вправа 342- списати, підкреслити слова з подвійними приголосними, вправа 343 - читати , відповісти на запитання.
Д/з: вправа 346, підібрати та записати слова.
Укр.мова
Тема:Правопис особових закінчень дієслів 2 -особи.
Вправа 302- розглянути таблицю, вправа 303-304 (письмово).
Д/з: 305, написати листа своєму другові, підкреслити дієслова.
Природознавство
Тема: Чому природну зону назвали лісостеповою?
с.155-157, читати, переказувати, відповідати на запитання.
1 квітня (середа)
Рос.мова
Тема: Визначення невимовних приголосних в корені слова.
с.133 -вивчити правило, вправа 335-3364
Д/з: вправа 339 А, списати, вставити пропущені букви.
Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. Самостійна робота.
№ 903 (2), № 904, 905, 907.
Д/з: № 909- розв'язати приклади.
Вправа 299, розгляньте таблицю, порівняйте закінчення, вправа 300.
Д/з: вправа 301, виписати дієслова 1-ої особи однини за абеткою, позначити закінчення.
Природознавство
Тема: Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини?
с.152-154, читати, переказувати, відповідати на запитання.
31 березня (вівторок)
Укр.мова
Тема: Дієслова майбутнього часу.
с.150-151- розгляньте таблицю змінювання дієслів майбутнього часу за особами та числами4
Виконати вправу 297.
Д/з: вправа 298, скласти й записати діалог, підкреслити дієслова, визначити час.
Математика
Тема: Ділення виду 45780:60 і 299600: 700. Задачі на рух.
№ 895-896- розглянути , як знаходили частку.
№897, 898.
Д/з: № 900-розв'язати задачу, № 901- розв'язати приклади.
с.147-150, читати, переказувати
Ти можеш пройти цей цікавий тест та скріншот екрану
Я у світі
Тема: Подорож до Польщі.
30 березня (понеділок)
Укр. мова
Тема: Стислий переказ тексту " Совенок ".
Тема: Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій.
Виконати № 885, №886, №888.
Д/з: № 891-розв'язати задачу, № 892- розв'язати приклади.
Літературне читання
Тема: Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (скорочено)
с.143-147, читати, переказувати, відповідати на запитання.
Якщо ти перейдеш за цим посиланням, то ти почуєш цю казку https://youtu.be/GQhvekMcssE
Основи здоров'я
Тема: Безпечний рух небезпечними місцями: рух на перехресті, майдані.
с.110-113, читати.
А щоб нагадати Вам про правила безпечної поведінки, я пропоную вам подивить мультик" Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови", перейди за цим посиланням
https://youtu.be/t_DbfGRUC14
Українська мова
Тема: Дієслово
https://youtu.be/WXyXjiV6CfU
Сосна
5. с. 142- 143 вивчити правило; вправа 284;
6. с. 146 - вивчити правило, вправа 287;
Літературне читання
- с.123-133, читати, переказувати, відповідати на запитання;
- с. 134 - перевір свої досягнення-відповідати на запитання;
- с. 135-142, виразно читати, відповідати на запитання.
- с. 132-133 № 809, № 810, № 812;
- с. 133-134 № 816, № 819, № 821;
- с. 134-135 № 825, № 826, № 830;
- с. 135-136 № 836, № 838;
- с. 136-138, № 840, № 841, № 848, № 857;
- с.147-148, читати, переказувати, відповідати на запитання;
- с.149-151, читати, переказувати, відповідати на запитання;
- с. 130- вивчити правило, вправа 328, вправа 329- читати, відповісти на запитання, вправа 330;
- с. 133- вивчити правило, вправа 336, 339;
- з української мови- 3, 4, 5,6 варіант;
- з математики- 3, 4, 5,6 варіант.
Комментариев нет:
Отправить комментарий